Wednesday, September 15, 2010

Tindersticks Istanbul'da

Babylon sezon acilisini Tindersticks'le yapiyor.20-21 Eylul saat 22.30da sahne aliyorlar.
Yillar yillar once,ben diyeyim 2001,siz deyin 2002, gelmislerdi.Cok etkilenmistim.
Dunyanin sayili gruplarindan degildirler ama kendilerine ozgu bir duruslari ve muzikleri vardir.Eksi sozlukte birinin yazdigi gibi her yerde herkesle dinlenebilecek cinsten degildir muzikleri.Huzunludur,depresiftir ama iyi gelir insana Stuart'in bariton sesi.Asi durusundan belki..
Gitmeyi cok istiyorum. En son ne zaman konsere gittim hatirlamiyorum bile,cocuklar dogmadan once,ki coook uzak geliyor o gunler bana simdi.
Annemin o tarihlerde Istanbul'da olma ihtimali var.Defne'yle ilgili problem yok ama Derin'i birakabilir miyiz bilemiyorum.
Gidebilirsek eger, cok guzel olacak.Babylon'a eskiden cok giderdik,eski gunlerin anisina biraz da,gitmek istiyorum.Bakalim..
Dinlemek icin tik

1 comment:

yasemin said...

beni de götürün! bana da onur haber verdi, o zamandan beri aklımdan çıkmıyor :/